Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

El poder de riure!

dijous 16 de novembre - 19:00 - 21:00

Un micròfon, un tamboret. Només hi falta algú que es expliqui acudits! El riure és mes que saludable.

Una eina valuosa

L’Arseniy Maximov afirma que el riure pot arribar a curar; o si més no, és una eina valuosa per superar dificultats. Algunes qüestions que plantejarem: Què és l’humor? Hi ha diferents tipus d’humors?  Coneixeu alguna persona d’aquelles que es pensen que fan gràcia i no en fan gens?  Oi que  ha gent que ens fa gràcia sense voler-ho? Pot l’humor ajudar-nos en moments de malestar? De quina manera?

Aquesta vegada la Nidia i la Gloria introduiran el tema de debat. Si algú altre vol preparar un text ja sabeu que estarem encantats d’escoltar-vos.

Unes recomanacions

“Us proposo llegir el text d’en Sigmund Freud L’acudit i la seva relació amb l’inconscient. També pots llegir algun text  sobre la teoria de riure del filòsof Henry Bergson. Els que llegiu algun d’aquests textos o altres que trobeu, estaria be que ens els expliquéssiu en el berenar que fem plegats”, ens diu l’Arseniy.

Més coses sobre l’activitat Berenar amb l’Arseniy

Detalls

Data: