« Tots els esdeveniments

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
La diversidad se expresa también en el espacio público

Entre les persones fidels a les diferents confessions religioses s’hi produeixen, de forma oberta o discreta, debats sobre el cos doctrinal i l’orientació sexual i la identitat personal.

Nuria Mata converserà amb la doctora Graciela Spector-Bitan que s’ha interessat per les dones lesbianes jueves ortodoxes Israel en una yrobada que han titulat: Identitats interseccionals: les lesbianes jueves ortodoxes a Israel.

Graciela Spector-Biten
Graciela Spector-Bitan

Us heu preguntat..

…com influeix una determinada idea de Déu -cruel i venjatiu o comprensiu i generós- en la forma què la persona afronta els seus diversos papers en la societat? Com es construeixen la confiança? Núria Mata i la doctora Graciela Spectro-Bitan ens descobriran la vida de dones que no renuncien a les seves identitats.

Detalls

Data: