« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Eines per preveure el teu futur

dijous 2 de novembre - 18:00 - 21:00

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Una conversa sobre temes legals amb Ricardo de la Rosa

Vols conèixer  eines on expressar la teva voluntat? Instruments legals que et protegeixen si en algun moment no et pots valdre  o expressar per tu mateix o tu mateixa?

1. Testament: com vols disposar dels teus bens per després de la mort
  2. Poders preventius: et permet decidir qui vols que gestioni els teus bens en cas d’incapacitació.
  3. Document de voluntats anticipadades o testament vital:  com ser tractat pel que fa referència a l’assistència  referència l’assistència sanitària. ser tractat medicament i qui et representa davant dels metges. cas  cas
  4. Document de constitució de parella estable o el matrimoni: protegir els drets de la parella.

En Ricardo de la Rosa i la Patricia Baños responen els teus dubtes, i les de la resta d’assistents en una sessió informal, pública.

Coneixes el servei d’assessorament legal de la Fundació Enllaç? Demana cita prèvia trucant per telèfon (93 457 3739) o enviant un correu electrònic informacio@fundacioenllac.cat

Detalls

Data: