« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CineFòrum: Maleït diumenge!

dijous 10 de novembre - 18:30 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Fotograma del film

El grup del CineFòrum de la Fundació ens proposa un debat sobre els efectes dels conflictes socials amb els personals a partir de la pel·lícula “Sunday, bloody sunday” (Regne Unit, 1971) del director John Schlesinger, en un maleït diumenge.

Pòster del film

Argument

A Irlànda del Nord, en ple conflicte politic i religiós, Alex Greville (Glenda Jackson), una dona de mitjana edat, i el doctor Daniel Hirsh (Peter Finch) mantenen un affaire per separat amb la mateixa persona, el jove científic Elkin (Murray Head). Tots dos lluiten pel seu amor.

Trailer

Sobre el context social de la pel·lícula a patir d’un tema musical del mateix nom del grup U2.

📍Totes les activitats són presencials i aconsellem l’entrada pel Passatge Roger de Flor, 14, que dóna directament a la sala d’actes.

Fes un donatu a la Fundcació Enllaç

Detalls