« Tots els esdeveniments

Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
CineFòrum

Una nova edició d’aquesta activitat de la Fundació. En aquesta ocasió amb la pel·lícula “Beautiful Boxer” d’Ekachai Uekrongtham.

Creient que és una noia atrapada en un cos de noi des de nen, Parinya Charoenphol (familiarment conegut com Nong Toom a Tailàndia) es proposa dominar l’esport més masculí i letal: Muay Thai (kickboxing tailandès) per guanyar-se la vida i per aconseguir el seu objectiu final de feminitat total. Commovedora, divertida, amb impactants escenes de kickboxing tailandès. Beautiful Boxer descriu la infància de Nong Toom, la seva vida adolescent com a monjo viatger, els seus penosos dies en els campaments de boxa i explosius combats on ell venç a la majoria dels seus rivals en tota Tailàndia i Japó.

I després de la pel·lícula, col·loqui amb aperitiu!

Vols  saber més sobre l’activitat Gran Cinema?

Detalls

Data: