« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CineFòrum: Amics per sempre

divendres 11 de novembre - 18:30 - 20:30

Fundació Enllaç

C/ Rossello 328 / Passsatge Roger de Flor, 14
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google
Fotograma del film

El grup del CineFòrum de la Fundació ens proposa un debat sobre les relacions entre amics gais a partir de la pel·lícula “Love, Valor, compasion” (Amor, valor, compassió, EUA, 1997) dirigida per Joe Mantello.

Póster del film

Argument

Gregory convida a set amics homosexuals a passar uns dies en una casa de camp als afores de Nova York per a refugiar-se i escapar de la vida monòtona de la ciutat. Els set són: Bobby, l’alter ego de Gregory que és cec; Art i Perry, els dos yuppies que celebren els seus 14 anys com a parella; John, un auster expatriat britànic que detesta al seu germà bessó James; Ramón, la parella de John que se sent atret per Bobby i l’intenta seduir; James, una persona alegre que té sida en fase avançada; i Buzz, un fanàtic dels musicals de Broadway que també lluita per a superar la malaltia.

Trailer (en anlgès)

Comentari

Aquesta adaptació a la gran pantalla de l’èxit de Broadway del dramaturg Terrence McNally gira al voltant de la tendresa vinculació de vuit homosexuals de Manhattan. Amb el pas del temps, els homes es troben en una pintoresca escapada rural a la vora del llac per compartir històries, reminiscències i les seves pors sobre el compromís, l’espectre omnipresent de la sida i la vida en general. Jason Alexander (George de “Seinfeld”) protagonitza.

📍Totes les activitats són presencials i aconsellem l’entrada pel Passatge Roger de Flor, 14, que dóna directament a la sala d’actes.

Fes un donatu a la Fundcació Enllaç

Detalls