« Tots els esdeveniments

Estem de celebració! Fem 10 anys!

dimecres 21 de febrer - 19:00 - 21:00

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
+ Mapa de Google

La Fundació Enllaç es va crear el 12 de març de 2008 gràcies al compromís d’una vintena de persones vinculades i simpatitzants del moviment LGTBI.

Va néixer amb la missió de donar suport a les persones LGBTI que amb independència de les causes (deteriorament per envelliment, malaltia, desarrelament o discriminació) es trobin en situacions de vulnerabilitat, dependència o incapacitació.

En paraules del president d’honor de la Fundació, Ignasi Pujades, “aquella llavor il·lusionada que varem plantar, ara és realitat esponerosa, no només per les coses aconseguides, com, sobretot, per les que encara volem aconseguir”.

Art i música per celebrar els 10 anys!

En la celebració de dimecres comptarem amb la violinista Alba Ramírez que interpretarà en directe diversos temes del repertori clàssic per aquest instruments, a més de temes moderns i d’altres de la tradició musical popular catalana.

A les parets de la sala de la Fundació hi podreu veure dues composicions creades per l’artista visual, Salvador Badiella, amic i col·laborador de la Fundació. Badiella és també l’autor del “poema visual” que podeu veure des del carrer a través del finestral d’entrada a la Fundació.

En el darrer any hi ha hagut un augment notable de persones voluntàries a la Fundació. La festa serà un bon moment de trobada entre vells i nous amics i amigues de l’entitat.

La festa comença a les 7 de la tarda i hem preparat un refrigeri.

Detalls

Data: