« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Torna Luke Sandford: concert a la Fundació

dissabte 29 de juliol - 19:30 - 22:00

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
Luke Sandford

Dissabte 29 de juliol el pianista i cantant Luke Sandford fa una nova sessió musical a la Fundació amb temes emblemàtics de la cultura musical nord-americana i anglesa entre altres grans èxits de sempre: estàndards del jazz, clàssic del rock i musicals de Broadway.

Sandfort va actuar a la Fundació el passat 1 d’abril amb motiu del Concert Benèfic de Primavera. La bona acollida d’aquell concert ens ha animat a repetir l’experiència. Durant la sessió, Sandford convida el public a demanar quins temes vol que interpreti. En resum, una sessió  clàssica de cafè-concert: piano, cantant i bona companyia!

Recordeu!

• Obrim les portes a les 19.30. El concert comença a les 20:00, fins a les 22:oo h.
  • Ja sabeu que l’aforament de la sala d’actes de la Fundació és de només 70 persones!
  • Us convidem a uns cocktails refrescants i sense alcohol
  • L’entrada a la Fundació serà pel Passatge Roger de Flor, número 14 (Accés adaptat).

El concert és gratuït, i si ho desitges pots fer un donatiu  per als programes i projectes de la Fundació durant la sessió!

Detalls

Data: