« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada amb l’advocat Ricardo de la Rosa, el setembre

dijous 16 de setembre - 18:00 - 20:30

Fundacio Enllaç

Si vols conèixer en detall instruments legals de protecció a la persona, o tens algun dubte sobre temes legals que pot interessar a d’altres persones com tu, vine avui a la Fundació Enllaç.

L’advocat Ricardo de la Rosa ens comenta regularment temes legals d’interès per a les persones grans i pels col·lectius LGTBI en unes sessions de divulgació gratuïtes que anomenam Torn d’ofici.

Cada sessió té dues parts. La primera mitja hora, l’advocat atén les qüestions que públicament li plantegen les persones que assisteixen a la sessió. Tot seguit exposa un tema concret.

El tema d’aquesta sessió: La proposta de reforma de la regulació de la capacitat de les persones.

Et pot interessar!

La Fundació Enllaç ha editat el llibre de divulgació En clau de futur  on s’hi tracten de forma resumida i comprensible els temes de la llista d’aquesta pàgina, entre d’altres qüestions. De la Rosa és l’autor dels textos referents a qüestions legals. Pots consultar-lo aquí. I si vols, te’l podem fer arribar en paper.

Recorda

Detalls