« Tots els esdeveniments

Fundació Enllaç

Carrer del Rosselló, 328
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya
El pianista i cantant Luke Sandford interpreta al piano el famós tema de Cole Poter "Night and day".

Acomiadem l’any amb el crooner Luke Sandford

Luke  Sandford ha actuat diverses vegades a la Fundació. L’abril presentava el Concert Benèfic de Primavera, fa poc oferia un concert per celebrar la tardor  i ara, dissabte 23 de desembre, ens oferirà un concert especial, per acomiadar l’any 2017 i donar la benvinguda a 2018.8

El pianista i cantant  interpretarà temes emblemàtics de la cultura musical nord-americana i anglesa entre altres grans èxits de sempre: estàndards del jazz, clàssic del rock i musicals de Broadway.

Alguna cosa més sobre L.S.

Visita la pàgina web de Luke Sandford. Hi pots escoltar algunes cançons del seu repertori com a interpret, i també hi trobaràs un vídeo amb el famós tema de Cole Porter “Night and day”.

Saps que…

…durant la sessió, Sandford convida el public a demanar quins temes vol que interpreti. En resum, una sessió  clàssica de cafè-concert: piano, cantant i bona companyia!

Luke Sandford

Recordeu!

• Obrim les portes a les 19.30. El concert comença a les 20:00, fins a les 22:oo h.
  • Ja sabeu que l’aforament de la sala d’actes de la Fundació és de només 70 persones!
  • Us convidem a uns cocktails refrescants i sense alcohol
  • L’entrada a la Fundació serà pel Passatge Roger de Flor, número 14 (Accés adaptat).

El concert és gratuït, i si ho desitges pots fer un donatiu  per als programes i projectes de la Fundació durant la sessió!

Detalls

Data: