« Tots els esdeveniments

Torna Tribuna Oberta

dimecres 25 de novembre - 18:30 - 20:30

Activitat virtual

La normativa que deriva de la pandèmia per virus que causa la COVID-19 ens imposa unes restriccions en les nostres relacions en diversos graus. Dit en altres paraules, ens obliga a aïllar-nos. En aquestes circumstàncies, fàcilment pot sorgir en nosaltres un sentiment de soledat com mai havíem sentit abans.

La soledat.

Imposada = Desolació.

Volguda = Múltiples oportunitats.

Estar sols, soles, requereix habilitats, eines, que ens ajuden a mantenir un to vital saludable. De tot això en parlarem amb la psiquiatre Tere Pérez, de la Fundació Vidal i Barraquer, i amb el filòsof Pau Gilabert, doctor en filologia del grec antic a la Universitat de Barcelona.

Tribuna Oberta és un debat virtual que moderarà la conversa en Joan Sebastià el darrer dijous de mes. E aquesta ocasió, però, el debat és dimecres i no dijous.

Com accedir a les activitats virtuals de la Fundació?

La conversa, la paraula és el centre de Tribuna Oberta. Per això hem il·lustrat aquesta activitat amb un núvol de paraules elaborat a partir de cançons del grup Els Amics de les Arts, publicat en el  bloc de cultura musical Larespostaes42

Detalls

Data: