10 anys del Circuit Festival, a la Generalitat

Recepció del president Puigdemont amb motiu del desè aniversari del Circuit Festival

La Fundació Enllaç ha assistit a la recepció del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a les entitats i al teixit empresarial LGBTI del país amb motiu del desè aniversari del Circuit Festival.

La recepció, que ha tingut lloc al saló Torres Garcia del Palau de la Generalitat, ha comptat també amb la presència del conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila, i del director del Circuit Festival i del Matineé Group, Manolo Soria, que han adreçat unes paraules als assistents.

10 anys del Circuit

En aquests 10 anys el Circuit Festival ha evolucionat. Any rere any, el programa del Circuit ha anat ampliant la seva oferta de propostes amb activitats culturals (conferències i mostres mostres d’arts a l’entorn dels col·lectius LGBTI) i també activitats esportives que complementa l’oferta estrictament lúdica.

El president de la Fundació Enllaç, Joan-Andreu Baget, i el patró Armand de Fluvià (en la fotografia a la l’esquerra del president) han saludat Soria, director del Circuit,  el conseller Vila i el president Puigdemont de qui en Bajet diu: ”té una conversa afable, es mostra natural i la seva actitud corporal és la d’una persona segura d’ella mateixa”.

Joan-Andre Bajet ens diu:
''Trobar-te amb altres persones per compartir aficions i estones de lleure és saludable. I fer-ho, malgrat les diferències entre nosaltres, amb persones amb qui ens entenem millor i amb qui ens costa d'entendre'ns, ho fa més interessant encara. És positiu que hi hagi espais de trobada. per a gent jove, per a gent gran, i per gent jove i gran alhora. Com més espais de trobada i més diversos, millor!"