17 de maig. Contra l’LGBTI-fòbia

Avui 17 de maig es commemora el Dia Internacional contra l’LGBTI-fòbia. Enguany fa 30 anys que l’Organització Mundial de la Salut va declarar que l’homosexualitat no és cap malaltia mental. Així s’acabava amb un dels estigmes cap a les persones homosexuals.  Hi ha altres formes d’homofòbia. Hi ha qui encara associa l’homosexualitat a vici, o perversió. Qui diu això no parla directament de malaltia mental, però associa l’homosexualitat a una forma de vida negativa, que hauria d’amagar-se.

L’LGBTI-fòbia té moltes cares! Fem-les visibles! No callis davant les actituds homòfobes. Denuncia-ho! Si no saps com, t’ajudem! La llei està del teu cantó!

L’homosexualitat està documentada en  més 500 espècies. L’homofòbia només en una.  Aquest és un dels fantàstics cartells de l’artista veneçolà Daniel Arzola de la seva col·lecció “Jo no sóc un acudit” En pots veure molts més en l’entrada del seu blog.