11 càpsules audiovisuals

Imatge d'un dels anuncis "Te a veure amb tu"

El primer trimestre del 2016, la Fundació va plantejar-se produir un espot per explicar la tasca de l’entitat. La proposta final va consistir en onze anuncis, i no un! Les càpsules les tenim a Vimeo i també escampades per les pàgines del nostre web.

Un  anunci per a…

L’anunci es projectaria al festival FIRE de cinema LGBTI, es faria servir en els cursos i les activitats de sensibilització de la Fundació i també es podria veure al web. El pressupost per fer-ho era limitat, i tampoc no teníem massa temps per pensar en propostes.

El format i l’eslògan

La idea era la següent: algú, dues persones, xerren tranquil·lament assegudes en un banc d’un parc. La càmera capta de la conversa. Les persones LGBTI que escoltessin aquelles converses podrien sentir-se properes a allò que s’hi deia. Aquest era el nostre convenciment. Per això, cada càpsula comença i acaba amb la frase sobreimpresa: «Té a veure amb tu».

Una anècdota.

L’enregistrament el varen fer a Barcelona, al parc del Príncep d’Astúries, prop de la Fundació. El dia de enregistrament, la policia estava desallotjant un grup d’okupes al proper barri de Gràcia. Durant pràcticament tota la sessió d’enregistrament, un helicòpter de la policia va estar volant per la ciutat. La feina va ser nostra per eliminar aquell so intrús de l’àudio.

La realització és de “El Visor”, i la frase musical que sona a totes les càpsules és de Setuniman (Freesound), que ens la va cedir per aquesta campanya.

Al final, «Te a veure amb tu» va ser també l’eslògan dels nous fulletons de l’entitat.

L’Armand de Fluvià, patró de la Fundació creu  que la Fundació Enllaç té una feina important a fer, segons diu a Joan-Andreu Bajet; i convida tothom a apuntar-se al projecte.